Ett nej är ett nej

Jag har en kompis som är gravid i vecka 25, hon är rätt stor med andra ord.
Nu till saken: vi satt och snackade skit över en fika och kom in i denna diskussion.

Hon-Marcus vill ju ha sex dygnet runt.det är asjobbigt!

jag-jaa det förstår jag, blir han sur när du säger nej eller?

Hon- säger nej? nej det är bara att lägga sig där och låta han få sitt.

jag-va? men du är ju gravid.

Hon- jamen vad ska jag göra, han blir ju så jävla sur när jag inte vill.

Han förtjänar en smäll på käften och hon ska kunna säga nej, att gå med på något som man själv inte vill är enbart att göra sig själv illa.

och glöm inte bort att ett nej alltid är ett nej och om man säger nej till sex men killen inte accepterar det så är det våldtäkt om han gör det mot din vilja.

Kommentarer
Postat av: Lindan

En bra blogg du har startat,fortsätt så för det behövs fler bloggar av detta slag själv hatar jag killar och är äcklad av män av alla dess slag:((

2009-01-12 @ 18:31:29
Postat av: Lacereless

Hej Lindan.

Tack för positiv feedback.

Jag vet inte vad som är din bakomliggande orsak till ditt hat mot killar? vad det än är så hoppas jag att du står på dig och kämpar vidare.

Glöm inte att det finns massor med fina och bra killar också!

kram/Lacareless

2009-01-12 @ 19:11:51
URL: http://allatjejerduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0