Sergelstorg/plattan/

Imorse såg jag en ung tjej stå och prata med en äldre man vid plattan, jag skulle gissa på att tjejen i fråga var 15.år och mannen som såg  väldigt smutsig, härdad och sliten ut såg ut att vara vid 50.års sträcket någonstans, han hade även en hund vid sin sida.Tjejen klappade hunden och tittade sig runt omkring  både en och två gånger.
Jag kunde inte släppa dessa två människor med blicken, jag tände en cigarett, stod kvar och tjuvkikade på dom, efter någon minuts samtalande med varandra försvann dom mot gallerian, jag skulle till NK så jag gick efter dom.
Väl vid kungsträdgården stannade dom utanför en toalett, eller pissoar heter det kanske..5.kronors pissoar...tjejen gick in och någon sekund senare gick även mannen in,dom kom ut 10 minuter senare,vinkade in en taxi och försvann sedan iväg.

Vad gör en ung tjej med en gammal äcklig gubbe inne på en toalett? sög hon av honom för pengar? gav han henne knark?hur mår hon nu? vafaan gjorde inte jag någonting för!
jag har sett liknande saker ett flertal gånger och jag tycker att det är så äckligt och jag hatar dessa vidriga män som utnyttjar unga små tjejer.

Dessa män måste bort! ta bort alla dessa offentliga småtoaletter och pissoarer ifrån sveriges gator.

vad är ditt förslag? vad ska man göra med dessa män?


/bild tagen ifrån www.svd.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0